Sunday 30 November 2014

SELAMAT MALAM



selamat malam semua......
heheheh sebenarnya dah pagi pon
esok (30.11) ari terakhir di bulan 11
dan esok juga ada PRK u
hrm....sorang pon aku x knal calon2 dia
guana nak mengundi.
erm.... agak2 klu aku x mengundi boleh x?
nak mengundi pon xtau nak undi sapa kan?


mimpi petang td masih melekat di ingatan,
bkan kerana DIA sebagai watak utama,
tp cbb DIA tolak aku.
klu itu menunjukkan aku bkan dengan dia, aku happy
tp klu itu y bakal terjadi (dia tolak aku)
aku mesti sedih
biar kami xd gandingkan bersama dari aku di tolak.
sakitnya pasti susah nak sembuh.
hahahah poyo
padahal dah bnyak kali kna tolak.
aku still bleh bergelak ketawa ngan orang y tolak aku.
malah mereka jd kwan y selalu dengar masalah aku.
tp Dia, kami rapat dari pertalian darah tp jauh dari perhubungan dan komunikasi
aku dan Dia umpama orang asing walau kami ada pertalian darah
aku x sedar siapa y menyebabkan kami jauh
dulu kami rapat juga.tp bla semakin dewasa kami dah terlalu jauh
JAUH sehingga walau berjumpa pon kami masih jauh.
aku dah cuba nak dekatkan jarak tu tp aku xmampu kerana terlalu jauh sangat. 

No comments :

Post a Comment