Saturday 29 November 2014

SAMBUNGAN



2. KAWAN2

kwan2 best. adalah krisis skit2
biasalah xsemua sempurna.at least still bleh bertegur sapa ok dah.
hrm.... kdang2 jeles kt diorang bla diorang ada pasangan tp sekejap je.
aku kan ada novel, cite y aku bleh layan untuk lupakan sal diorang.
jd lebih bnyak masa aku rasa x kisah.aku happy dengan hidup single .
aku ada kwan2 y sentiasa ada bla aku ada masalah like
akmal, wan,ummi,mirah dan so on
hahahah sebenarnya ramai tp y aku mention nama tu pling setia mendengar masalah aku.
diorang x kisah bla aku kerap cite masalah aku.diorang dengar dan kdang2 diorang bg pendapat
walaupun sebenarnya depa boring kwan ngan aku tp,depa x tunjuk supaya aku x sakit hati.
bestkan kwan2 mcam tu.

3. CERITA DAN NOVEL
 aku suka tengok cerita dan baca novel.best..... hahha kdang2 berangan lah kononnya akulah dalam cite tu.xkisahlah apa2 pon berangan x salah kan .aku bkan terbawa2.bla aku baca novel dan tengok cite je
bla kt luar aku kembali normal.
novel n best baca sebab ending dia happy2 je.cite pon samalah
jd aku xsedih2 lg.aku pon akan tersenyum je
kwan2 pelik tengok aku asyik baca novel dan tengok cite. diorang x tahu tu terapi untuk rawat kesedihan aku.
tp bla part sedih,sakit hati aku pon terasa juga.tp last2 aku happy je.

No comments :

Post a Comment