Saturday 29 November 2014

SAJA LUAHKAN PERASAAN





ujung minggu n family nak g bercuti,
aku plak ujung minggu n ada konvo kt u.
myb cuti lama , aku nak blik tp.......... aku xboleh.xda duit nak blik
minggu depannya plak adik daftar kolej
aku nak blik..tp...... ada program koko dan program KI sama dengan hari adik daftar kolej
memang mustahil aku nak ada kt tempat yberbeza dalam waktu y  sama 



hidup aku memang so sad kan?
cbb tu aku cipta dunia aku.
di situ aku happy selalu. aku ada semua y aku nak walaupun cuma imaginasi.
tp at least aku happy. xmcam dunia nya aku selalu rasa bad mood.
luaran aku nampak happy.
tp dalam hati aku menagis.
aku terluka berkali2.
aku cuba rawat hati aku dalam dunia ciptaan aku.
tp ada saja orng y nak musnahkan dunia aku.
kenapa aku x bleh hapy mcam orang lain.
aku xkacau orng dalam dunia aku.
aku seronok,aku bahagia.

No comments :

Post a Comment