Saturday 29 November 2014

SAJA BALAS DENDAM




hahahha tajuk xbleh blah.
bukan blas dendam kt orang lain tp dah lama x luahkan perasaan jd alang2 dah luah nak taip bnyak2
tp klu dalam 1 entri rasa mcam boring.Jd buatlah berentri2
hehehheh
nak ckap sal apa eh?
erm.....
1. Family
rindu kt "anak2" seramai 3 orng tu.
orang wassap jrang2 blas
rindu mak , ayah, k.na, chaq, adik .
mak  kerap juga call mak jd kuranglah skit.
ayah  erm..... xrapat sangat ,jd klu sesekali nak dengar suara ayah, call no ayah,bla ayah angkat ckap saja call nak ckap ngan mak.oklah just nak dengar suara ayah je.xda benda sangat nak cite kt ayah.tp klu ramai2 kumpul sembang blehla nak cite2 ngan ayah, ada lah juga idea nak cite apa.
hehehe
padahal b4 n bnyak giler entri sal ayah...hahahha masa tu teringat ayah sangat2.tambah2 tengok video2 berkaitan bapa,teringat y aku xrapat pon ngan ayah,jeles ngan kwan2 y cite sal ayah depa.tp aku x bnyak  cite y best sal ayah.
myb bla aku dah kerja, or myb aku dah kahwin aku akan rindu ayah sangat2 dan ada bnyak cite y best2 sal ayah.
setiap kali aku cite sal ayah aku rasa nak nangis.
AYAH.... n petanda rindu ayah ke? cuma hati ini xnak akui?
mungkin....diri ini rindukan ayah.cuma kita tiada bnyak moment indah menyebabkan diri ini x biasa nak bgtau rindu ayah.
heheheeh
dalam kta x rindu entri ayah y panjang . mak 7 patah je.
 k.na erm.... selalu juga call, mesej dia jd kuranglah rindu.cuma agak kasihan pd dirinya.
ada saja cabaran dalam hidupnya.tp aku yakin dia lebih kuat dari aku.
 chaq sama je selalu wassap dia,mesej, call dia

adik insan y aku sayang satu satunya adik y aku ada .dialah racun dialah penawar
aku bnyak sakit hati dengan dia tp hati ini sentiasa ingat dan mengambil berat pasal dia walaupun mulut ini kerap memarahinya.
hati ini kerap terluka kerananya, kerap menangis kerananya tp dia tetap insan y aku sayang.sentiasa memikirkan soalnya.dengan adanya dia ,aku lupa pada kwan2 y ada pasangan. aku xperlukan pasangan sekarang kerana aku lebih memikirkan soal adik.mungkin adik akan mendirikan rumah tangga sebelum aku.mungkin juga aku hanya akan selama-lamanya mendahulukan adik.dan aku single selamanya,aku harap adik juga memikirkan soal aku sama macam aku memikirkan soal nya.aku cuma ada dia sebagai seorang adik, seorang lelaki dalam keluarga , pengganti ayah b.cik zabidi dan b.cik zainurin menjd wali bla aku berkahwin,pelindung diriku dari bahaya dan mungkin menjaga aku jika aku sudah tua.dan aku juga berharap anak2 adik nanti boleh mendoakan aku apabila aku tiada.bukan aku melebihkan anak adik dari anak sedara y lain tp entahlah .mungkin aku rasa adik akan mendidik anaknya mencintai agama seperti mana dia kerap mendengar pengajian agama walaupun jauh dan hujan aslkan dia peroleh ilmu.

"anak2"  mereka sahaja anak2 aku sekarang ini.anak2 y aku selalu rindui,aku sayangi dan aku ingati.walaupun aku selalu marah aku pukul tp mereka masih sayang aku.hahahhah jhatkan aku.anak orang aku pukul sesuka hati,aku marah sesuka hati.tp mereka pada awalnya akan memusuhi aku namun x lama kemudian akan datang kepada aku semula.

itulah keluarga ku.

No comments :

Post a Comment