Saturday 29 November 2014

DEAR DIARIE




apa tujuan aku tulis blog??
jwapannya aku pon x tahu

just rasa nak mencoret sesuatu.
mulanya aku bnyak tulis dalam buku like diari
tp ramai y baca coretan aku.
mlah ada y sembunyi2 baca.
klu tulis blog lagi ramai y boleh baca.
aah lah. tp at least aku x cite semua.
klu dalam buku semua aku cite xda rahsia
dalam blog aku tulis masih ada selindung2.


aku sebenarnya x tahu nak kongsi cite2 sedih, happy aku dengan sapa.
so aku bnyak coretkan agar aku boleh baca semula apa y aku dah coretkan.
kdang2 nak ketawa pon ada,nak nagis pon ada bla knang hidup aku
tp aku masih dapat rasai perasaan masa aku coretkan catatan hidupku.
cuma x semua benda aku sempat coretkan.
bla ada masa je
klu dulu dalam buku setiap saat aku coret.

No comments :

Post a Comment