Saturday 29 November 2014

DEAR DIARIE AGAIN





ramai kawan2 aku y bakal mendirikan rumah tangga
tipulah jika aku xrasa apa2.
tp bla aku dalam dunia ciptaan aku, aku xrasa aku perlu kahwin.
kerana aku happy dengan hidup aku.
aku xperlukan orang lain dalam dunia aku.
kerana aku y mencipta watak mereka.aku boleh wujudkan watak sesiapa y aku suka
dan buang watak sesiapa y aku tidak suka


aku seorang y peramah, cheer, happy talkactive dan sebagainya.
tp kebanyakan masa aku suka ada dalam dunia aku, 
kerana aku y mencipta dunia itu.
aku y mengarahkan dunia itu bagaimana.
aku rasa x seronok aku akan tukar dalam sekelip mata.
aku akan buat apa sahaja agar aku dapat padamkan kesakitan dan kesedihan aku di dunia nyata.
ya myb dunia aku dunia khayalan,dunia imaginasi 
tp aku happy.
aku xganggu orang.aku seorang diri je.
jd xda sapa y akan ganggu aku dan dunia aku.

No comments :

Post a Comment