Tuesday 4 March 2014

video muhasabah




video ini lebih kurang mcam hidupku
semasa kecil ayah ajar aku menaiki basikal...
kdang2 bla jatuh aku jd serik...
tp berkat ayah sabar mengajar walaupun kdang kna marah juga
aku mampu mengayuh basikal sendiri ke sekolah.
aku juga pernah rasa malu bila ihat kwan2 ke sekolah menaiki kereta
 tp aku walaupun hujan hanya naik moto sahaja....
tp masa tu ramai je y naik moto je
so xla terasa sangat.
sama juga bla perlu ke asrama menaiki moto.
sedangkan kwan2 lain menaiki kereta....
tp.. satu y membuatkan aku berasa bangga adalah
walaupun aku hanya menaiki moto tp setiap minggu aku boleh blik rumah.
y naik keta pon kdang2 bla blik rumah naik bas juga.
datang je naik keta.....
aku pergi blik naik moto tp masa tu ayah dah beli keta
so kdang naik keta juga.
tp satu je y beza antar aku dan 'ahmad'
aku bangga klu aku dapat buat ayah aku naik pentas untuk

No comments :

Post a Comment