Tuesday 4 March 2014

AYAH INSAN ISTIMEWA

AYAH.......satu nama yang bnyak sangat maksud
y tersirat mahupun tersurat...
insan yang dulu
aku sangat  dambakan perhatian...kasih sayang....senyuman darinya.
insan yang sangat aku takuti.......aku geruni......
insan yang xpandai nak tunjuk kasih sayang nya.
insan yang bnyak wat aku kecewa....nangis....
aku selalu kna marah...pukul....
ya aku tahu niatnya untuk mengajar....
tp bg aku y masih kecil waktu itu....
pengalaman yang sangat menyakitkan untuk di ingati.
pengalaman yang buat aku mengalirkan air mata....
tp pengalaman itu juga yang menjadikan aku manusia
melihat kepada wajahnya dah menceritakan bagaimana seorang ayah itu...
wajah yang susah untuk senyum...wajah yang menunjukkan beliau garang...
hatta orang disekeliling juga dapat merasakan.



No comments :

Post a Comment