Tuesday 4 March 2014

AYAH......

mungkin faktor usia ayah semakin berubah....
namun aku masih merasai kekurangan itu....
mungkin salah aku...perkataan kesat mcam bodo,xda akal,akal pendek dah biasa bg diriku.
namun aku hanya menerima kerana aku sedar salah aku
walaupun kdang2 aku rasa aku patut jd alone ranger je
aku cipta dunia aku sendiri dimana aku sentiasa happy je
aku xda masalah....aku xsedih....aku x menangis
dengan tu hidup aku tenang.

namun.....kadang2 aku rindu seorang ayah...
aku sedar kami xkan selamanya akan bersama
satu hari nnt salah seorang dari kami akan meninggalkan kami.
aku sepatutnya bersyukur krana walaupun ayah begitu aku masih ada ayah..
ramai y kehilangan ayah......
aku sayang ayah....aku xnak kehilangannya.
klu salah sorang y perlu pergi dulu...
biar aku y pergi dulu.
aku penat menangis kehilangan insan tersayang.
lgpun ayah ,ramai y sayang dia berbanding aku.
ramai y perlukan dia berbanding aku.

No comments :

Post a Comment