Saturday 28 September 2013

AMIR




knapa aku post entri n
CBB.....
1. aku ada kwan nama amir.....dia kwan sek ren aku...
    dia bleh kta hensem la.cbb tu ramai minat dia...
     aku minat sbgai kwan boleh la.tp sebagai kwan mesra...
     x kot.xnak lah bersaing ngan ramai2 orang

2.kwan adik aku pon ada nama amir.
   dia n pon hensem dan pandai...
    dia juga diminati ramai orang
    aku minat kt bdak n tp.........
    dia n baya adik aku ja....xpayahlah....
   bkan nk kta amir kwan aku tu x pandai...
    dia memang pandai klu x xkan terlepas p USM
    amir n aku xtau la.

3.dia n kwan bru(ye ke kwan)
    kenalan baru lebih sesuai cbb bru je knal dia subuh td...

    dia kta dia asal ganu....hah memang kna rejek jd calon
    cbb apa... cbb jauh dari utara....
    dia kta dia kerja kt pelantar minyak....
    kaya gak......tp nk wat apa .... bkan aku knal pon dia
      entah btul...entah x.....klu btul pon aku bkan minat dia
     jd tukang perabih kredit ok kot cbb main mesej je.....
   


hrm..... knapalah semuanya xda y sesuai

myb bukan jodoh lagi
kna blajar bg abis dulu la
bru pikir pasal calon....

No comments :

Post a Comment